neděle 16. srpna 2015

E-book Chci změnu


Před prázdninami se ke mně dostal e-book Chci změnu od Zdenky Tomaidesové. Bohužel teprve nyní jsem se dostala k napsání slíbené recenze. Nad knihou je nutné přemýšlet a důležité je pro čtenáře s knihou pracovat pomocí praktických cvičení.










Kniha je vhodná pro všechny generace, ale nejvíce příkladů z praxe je zaměřeno na ženy středního věku, se kterými Zdenka přichází nejvíce do kontaktu. Změnu k lepšímu po malých krůčcích (kaizen) je přece dobré dělat v každém věku :-) .

Hodně technik v knize znám již z vysoké školy nebo z jiných publikací. Velkým přínosem knihy je vše na jednom místě a odpadá Vám hledání mimo.

Osobně je na mě kniha moc plánovací, ale pro hodně lidí (které znám) může být velkým přínosem. Většina lidí je zvyklá plánovat. Osobně žiju přítomnosti a když je potřeba něco změnit - změním to. Ráda věci měním podle situace, příležitostí a nálady a to si většinou nelze naplánovat. Chápu, že pro některé jedince změna hned je nepřijatelná a musí si to naplánovat a vůbec se na to připravit. V knize je i krátce o změně šokem a malá zmínka o Mind mapách - takže pro toho kdo vůbec nezná - dobrá inspirace

Líbily se mi citáty různých zajímavých osobností, které mně určité věci potvrdily. Kniha je vhodná pro ty, kteří si něco potřebují zaznamenávat např. na papír a jako počáteční proniknutí do různých technik.

V závěru knihy najdete doporučení na další zajímavou literaturu.



Žádné komentáře:

Okomentovat